Blog

Wordpress

5 Τεχνικές για την ασφάλεια στο WordPress Site σου

Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε 5 απλές τεχνικές ασφάλειας που θα κάνουν το WordPress Site σου πολύ πιο ασφαλές στις επιθέσεις των hackers.

  1. Σταμάτησε τη δυνατότητα επεξεργασίας αρχείων από τους χρήστες σου. Στο αρχείο wp-config.php προσθέτεις σε μια νέα γραμμή την εντολή define( ‘DISALLOW_FILE_EDIT’, true );
  2. Χρησιμοποίησε το plugin Login Lockdown έτσι ώστε να απομονώσεις τις IP από τις οποίες γίνονται προσπάθειες log in στο site σου.
  3. Στο αρχείο httpdoc/wp-content/themes/functions.php πρόσθεσε μέσα στο αρχείο την εντολή add_filter(‘login_errors’,create_function(‘$a’, «return null;»)); σε μια νέα γραμμή για να κρύψεις τα log in errors.
  4. Στο ίδιο αρχείο όπως και παραπάνω πρόσθεσε την εντολή remove_action(‘wp_head’,’wp_generator’); έτσι ώστε να κρύψεις την έκδοση του WordPress που χρησιμοποιείς
  5. Τέλος στη βάση δεδομένων mysql ανοίγεις το table users και αλλάζεις display name. Καλό ήταν να αλλάξεις και τα nicenames (το πεδίο “user_nicename”), ώστε να είναι ίδια με τα display names, αλλά διαφορετικά από τα login.

Οι παραπάνω αλλαγές μπορούν να γίνουν από το διαχειριστικό του server σας.

Πηγή άρθρου: blog.tophost.gr

 

 

 

Advertisements
Προώθηση Ιστοσελίδας

Λίγες ακόμα συμβουλές SEO

Πιστεύουμε πως στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα χώρος για αποτελεσματικό SEO παρόλο τον μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει σε ιστοσελίδες, blogs, αλλά και e-shops. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικές ακόμα συμβουλές για το SEO που μπορείτε να εφαρμόσετε στην ιστοσελίδας σας και να αυξήσετε την οργανική κίνηση από την μηχανή αναζήτησης της Google. Έχουμε ήδη καλύψει και περιγράψει τις κατάλληλες ενέργειες που πρέπει να γίνουν όσον αφορά το In SEO και σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε σε Off SEO πρακτικές.

 

  1. Γίνε μέλος σε μεγάλα και γνωστά φόρουμ που ασχολούνται ή έχουν συζητήσεις σχετικές με το αντικείμενό σου και δραστηριοποιήσου σε αυτές τοποθετώντας μερικές φορές links προς την δικιά σου ιστοσελίδας.
  2. Απάντησε σε ερωτήσεις από ιστοσελίδες με ερωτήσεις και απαντήσεις.
  3. Μην αγοράζεις links, θα καταστρέψεις ότι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα.
  4. Μην ανταλλάζεις links με ιστοσελίδες που δεν είναι σχετικές με το αντικείμενό σου ή με ιστοσελίδες που κρίνεις ότι δεν είναι ποιοτικές.
  5. Ζήτα από καλούς bloggers να γράψουν ένα άρθρο για την ιστοσελίδα σου τοποθετώντας link με μεγάλο anchor text.
  6. Γράψε καλό περιεχόμενο και θα δεις και link να δημιουργούνται και τα shares στα social media na αυξάνονται.
  7. Άσε ανοιχτά τα comments από το blog σου και γράψε κι εσύ σχόλια σε άλλα blogs.

 

 

 

 

Προώθηση Ιστοσελίδας

Προώθηση Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου

Η προώθηση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου ή μια τουριστικής επιχείρησης είναι πολύ σημαντικό να έχει μια σφαιρική αντιμετώπιση έτσι ώστε να αποδώσει τα μέγιστα αποτελέσματα. Παρακάτω παρουσιάζουμε κάποια σημεία που πρέπει να προσέχει ο επιχειρηματίας ξενοδόχος για να κάνει πιο αποτελεσματική την προώθηση του ξενοδοχείου του.

  1. Βελτιστοποίηση του site έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που θέλει όπως, φωτογραφίες, περιοχή, τιμές, διαθεσιμότητα δωματίων.
  2. Social Media Marketing σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πρώτο από όλα το facebook.
  3. Φωτογράφηση & Video. Θα πρέπει να επενδύσετε στην εικόνα του ξενοδοχείου με επαγγελματικές φωτογραφήσεις και δημιουργία προωθητικών video που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην προβολή της επιχείρησής σας online.
  4. Mobile Marketing & Responsive website. Αν σκεφτείτε ότι οι αναζητήσεις στο Google που γίνονται από κινητό πρόσφατα ξεπέρασαν αυτές που γίνονται σε desktop, μπορείτε να καταλάβετε το πόσο σημαντικό είναι να επενδύσετε στο mobile marketing.
  5. Local SEO. Επενδύστε στο Search Engine Optimization για λέξεις κλειδιά της περιοχής σας.
  6. Google Adwords με τηλέφωνο. Πλέον με την αύξηση των mobile αναζητήσεων μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημιστικές καμπάνιες και να πληρώνετε ανα κλήση εκτός από Pay Per Click.
  7. Travel Reviews Sites. Δώστε σημασία στα reviews των επισκεπτών σας στα διάφορα travelsites όπως τοTripAdvisor, αλλά και στη βαθμολογία που σας χαρίζουν. Απαντήστε στα σχόλια των χρηστών.
  8. Email Marketing. Με το Email Marketing μπορείτε να πετύχετε την επιστροφή των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας μέσω προσφορών και εκπτώσεων!

Οι επιλογές για τη διαχείριση όλων των παραπάνω είναι ουσιαστικά δύο: ή θα έχετε κάποιον άνθρωπο μέσα στο ξενοδοχείο, που πρέπει να εκπαιδευθεί και να εκπαιδεύεται συνεχώς ή να τα κάνετε επιλέξετε έναν εξωτερικό συνεργάτη.

Πηγή άρθρου / εικόνας: www.epixeiro.gr/καινοτομία/tourism-lab/27306-tips-για-αποδοτικότερη-προώθηση-ξενοδοχείων-στο-ίντερνετ    /   hotel-internet-marketing.com

 

Κατασκευή Ιστοσελίδας

Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου με WordPress

Σε αυτό το άρθρο επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα καλύτερα wordpress themes και plugins για την κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων δωματίων.

Μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου θα πρέπει να έχει τις εξής βασικές δυνατότητες:

  1. Πλαίσια για μεγάλες εικόνες
  2. Responsive Σχεδιασμό
  3. Εισαγωγή και άλλης γλώσσας
  4. Φόρμα online κράτησης

 

Τα 4 καλύτερα wordpress themes για ιστοσελίδα ξενοδοχείου που επιλέξαμε είναι: το Santorini Resort, το SixtyOne, το Paradise Cove, το Optimizer και το Hotelia.

Επίσης επιλέξαμε και διάφορα plugins που θα κάνουν την ιστοσελίδα να λειτουργεί άψογα για κάθε χρήστη.

 

  • Για την δημιουργία του photo gallery μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Photo Gallery, ένα WordPress plugin που σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις slideshows με τις φωτογραφίες που επιθυμείς και να τις εισάγεις στα posts ή τις σελίδες του site σου.
  • Ένα ακόμα plugin που μπορεί να προβάλλει reviews στο site σου είναι το Google Places Reviews, το οποίο εμφανίζει καταχωρημένα Google reviews.
  • Ο έλεγχος διαθεσιμότητας και η δυνατότητα της online κράτησης, αποτελούν τις δύο βασικότερες λειτουργίες σε ένα site ξενοδοχείου, το Booking Calendar είναι το plugin που σου λύνει τα χέρια.
  • Τέλος, σημαντικό ρόλο, παίζει και η τοποθεσία του ξενοδοχείου, αλλά και οι οδηγίες για το πώς θα φτάσει ο πελάτης σε αυτό. Το WP Google Maps, είναι ένα plugin με το οποίο μπορείς να δημιουργήσεις έναν custom χάρτη.

 

Πηγή άρθρου: blog.tophost.gr/plugins-themes-site-ξενοδοχείου/

Προώθηση Ιστοσελίδας

Video marketing – 6 εργαλεία επεξεργασίας

Η 2η πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης είναι το youtube. Οι χρήστες ψάχνουν στο διαδίκτυο για να πάρουν πληροφορίες και το video είναι λιγότερο βαρετό από τα κείμενα. Το video marketing πλέον αποτελεί μια από τις αποτελεσματικότερες μεθόδους προώθησης, όχι μόνο ιστοσελίδων, αλλά προϊόντων και υπηρεσιών.

Παρουσιάζουμε παρακάτω 6 εργαλεία δημιουργίας και επεξεργασίας video για να ενισχύσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας:

 

  1. Nutshell
  2. Magisto
  3. Animoto
  4. Videoshop
  5. iMovie App
  6. iMovie for Macs

 

Το video marketing κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις μηχανές αναζήτησης και αν θέλετε να δημιουργήσετε μία ηλεκτρονική επιχείρηση είναι πλέον χρήσιμο να το συμπεριλάβετε στο στρατηγικό πλάνο προώθησης.

 

 

Πηγή άρθρου / εικόνας:  thenextweb.com/insider/2015/06/12/6-easiest-video-editing-tools    /    lmbmg.com

 

Προώθηση Ιστοσελίδας

SEO συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας

Παρουσιάζουμε σε αυτό άρθρο επιγραμματικά λίγες ακόμα SEO συμβουλές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

1. Social Media: δημιουργείστε μια στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδα σας σε όλα τα social media με πρώτο από όλα το Facebook.

2. Χτίστε backlinks:

  • Δεν έχει σημασία η ποσότητα των backlinks αλλά η ποιότητα κυρίως του link profile το οποίο θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα.
  • Το χτίσιμο των backlinks πρέπει να γίνεται συνεχώς και σταδιακά για να έχει καλά αποτελέσματα.
  • Τέλος θα πρέπει το κάθε backlink προς την ιστοσελίδα σας να μην έχει πάντα το ίδιο ancho text.

3. Responsive design: είναι πλέον πολύ σημαντικό να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να έχει responsive design για προβολή σε κινητά τηλέφωνα και tablets, το λέει και η Google! Τα αποτελέσματα θα είναι να έχετε καλύτερες κατατάξεις στις αναζητήσεις και να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στου χρήστες σας.

4. Content marketing: δημιουργήστε περιεχόμενο και αξιοποιείστε content στρατηγικές με:

  • Blogging
  • Social Media
  • Newsletters
  • Case studies
  • Infographics
  • eBooks
  • Video

 

Πηγή άρθρου / εικόνας: webmag.co/effective-seo-elements-for-2015 / shopify.com

 

 

 

 

Διαφορα

Infographic του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Το neoecommerce.gr σε συνεργασία με το INTZEIDIS Consulting και το Greekinfographics δημιούργησαν ένα Infographic με βασικές οδηγίες για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Το Infographic έχει διαστάσεις Α1 (84.1 Χ 59.4 εκατοστά) και είναι ιδανικό poster για τον χώρο εργασίας εταιριών που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το Infographic παρουσιάζει το γενικό πλάνο με βασικά σημεία αναφοράς που απαιτούνται για την επιτυχή διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και τα οποία οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν πάντα υπόψη.

Την πρωτοβουλία στηρίζουν έξι καινοτόμες ελληνικές επιχειρήσεις:

  • Lighthouse
  • Skroutz
  • ΔΙ.Α.Σ.
  • Odyssey Consultants
  • e-Satisfaction
  • ismood

με κοινό στόχο τον σωστό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

infographic-ilektroniko-emporio

Πηγή άρθρου: neoecommerce.gr

CMS

WordPress – Το πιο δημοφιλές CMS

Σε αυτό το σύντομο άρθρο θα δούμε ποια είναι τα πιο δημοφιλή CMS (Content Managmenet Systems) που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή. Το CodeGuard σε έρευνα που έκανε παρουσιάζει τα αποτελέσματα παρακάτω για ιστοσελίδες:

  • 78.8 % WordPress
  • 7.2 % Joomla
  • 5.3 % Drupal

 

cms

Για τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν WordPress, τα πιο δημοφιλή themes είναι:

  • Avada
  • Twenty Twelve
  • Twenty Eleven
  • Weaver II Pro
  • Dynamik-Gen

 

Επίσης τα πιο δημοφιλή plugins του  WordPress είναι:

  • Akismet
  • WQordPress SEO
  • Contact Form
  • WordPress Importer
  • Wordfence Security
Wordpress

Σοβαρό κενό ασφάλειας σε plugin του WordPress

Το Sucuri ανακάλυψε το κενό ασφάλειας που δημιουργεί το JetPack plugin στο WordPress και επηρεάζει οποιαδήποτε ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί το πακέτο genericons.

Προς το παρόν, το plugin JetPack ( εγκατεστημένο σε πάνω από 1.000.000 sites ) και το θέμα TwentyFifteen ( εγκατεστημένο από προεπιλογή ) έχουν αναγνωριστεί ως ευάλωτα. Προφανώς, κάθε plugin είναι δυνητικά ευάλωτο εάν περιλαμβάνει το αρχείο example.html που έρχεται με το πακέτο genericons.

Η λύση για να προστατεύσετε το site σας από αυτό το κενό ασφαλείας είναι να καταργήσετε το αρχείο example.html από το πακέτο genericons.

Το Sucuri κατάφερε να εντοπίσει αυτό το κενό ασφάλειας άμεσα, πράγμα που σημαίνει ότι είχε κυριολεκτικά μηδένισε το ρίσκο.

Είναι στο χέρι σας να διορθώσετε χειροκίνητα το πρόβλημα. Το Sucuri συνιστά την αφαίρεση του example.html από μέσα στον κατάλογο genericons.

E-shops

Κατασκευή eshop και προώθηση

Ένα eshop θα πρέπει να αντιμετωπίζεται από τον ιδιοκτήτη του όπως το φυσικό του κατάστημα και ίσως με ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα πραγματικό κατάστημα. Θα πρέπει η κατασκευή του να γίνει με σκοπό να προβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα της επιχείρησης και τις υπηρεσίες με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.

CMS για την κατασκευή eshop

Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί διάφορες πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι οποίες περιλαμβάνουν όλα εκείνα τα βασικά εργαλεία μιας αποτελεσματικής διαχείρισης από τον ιδιοκτήτη.

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες eshop είναι:

  • opencart
  • magento
  • prestashop

 

Επιλογή κατάλληλων plugins

Σε όλα τα παραπάνω CMS υπάρχει η δυνατότητα για την εισαγωγή επιπλέον plugins ή modules, δηλαδή εργαλείων χρήσιμων για την καλύτερη λειτουργία του eshop. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η χρήση plugins θα πρέπει να γίνεται με μέτρο, γιατί σε ένα update του CMS το εργαλείο μπορεί να μην είναι συμβατό, και εκεί είναι που αρχίζουν τα προβλήματα με την διαχείριση και την λειτουργία του e-shop. Έτσι λοιπόν θα πρέπει η επιλογή των plugins να γίνεται με προσοχή και πάντα από developers που έχουν καλό feedback και κριτική από άλλους χρήστες, έτσι ώστε να υπάρχει πάντα η δυνατότητα στο μέλλον για την αναβάθμιση του.

Resposnive για χρήση σε κινητά

Ένα σημαντικό κομμάτι στην ανάπτυξη του e-shop είναι η εμφάνισή του. Πλέον με την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση κινητών τηλεφώνων και spartphones θα πρέπει η κατασκευή του site να είναι responsive για χρήση στα κινητά. Ήδη η google από την 21η Απριλίου του 2015 ενισχύει στην αναζήτηση τις ιστοσελίδες που είναι κατασκευασμένες για χρήση στα κινητά. Για όλες τις παραπάνω πλατφόρμες κατασκευής e-shop έχουν αναπτυχθεί χιλιάδες templates με την πλειοψηφία να είναι και για χρήση στα κινητά. Πολλά από αυτά είναι χωρίς χρέωση, αλλά όπως αναφέρθηκε και για τα plugins καλό είναι να επιλεγεί κάποιο σχεδιαστικό πακέτο από developers που έχουν καλό feedback και κριτικές. Το μέσο κόστος ενός καλού template ανέρχεται στα 50 ευρώ.

Server και Hosting

Τέλος και πολύ σημαντικό είναι το hosting που θα επιλεγεί για την φιλοξενία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Καλό είναι να επιλεγεί managed hosting και VPS.

Εισαγωγή προϊόντων και διάρθρωση eshop

Το επόμενο βήμα είναι η εισαγωγή των προϊόντων. Θα πρέπει η εισαγωγή να γίνει σε κατηγορίες και υποκατηγορίες, ανάλογα βέβαια τον αριθμό των κωδικών των προϊόντων. Τα παρακάτω βήματα είναι πολύ σημαντικά:

  • Εισαγωγή προϊόντων σε κατηγορίες
  • Όσο το δυνατόν μοναδικού περιεχομένου περιγραφές στα προϊόντα
  • Πολύ καλές και καθαρές φωτογραφίες των προϊόντων
  • Καλή αναζήτηση

 

Προώθηση eshop

Η ανάπτυξη ενός eshop θα πρέπει να περιλαμβάνει και μια μελέτη για την ολοκληρωμένη προώθησή του, διαφορετικά δεν έχει νόημα η κατασκευή του. Παρουσιάζονται παρακάτω οι βασικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την επιτυχημένη προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος:

  • On-Site και Off-Site SEO
  • Δημιουργία Blog
  • Content Marketing
  • Παρουσία στα Social Media
  • Δημιουργία διαγωνισμών
  • Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο google adwords και στο facebook
  • Εισαγωγή προϊόντων σε μηχανές σύγκρισης τιμών και καταλόγους προϊόντων
  • Προώθηση από affiliate marketing networks (βλ. adsurf.gr)

Σε επόμενο άρθρο θα αναφερθούμε αναλυτικά και με παραδείγματα για την κάθε προωθητική ενέργεια, το κόστος αλλά και το αποτέλεσμα που μπορεί να αποφέρει στο eshop.

Δείτε ακόμα το Infographic του Ηλεκτρονικού Εμπορίου