Τρόποι για την δημιουργία backlinks το 2015

Σε προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε για την αύξηση της επισκεψιμότητας μια ιστοσελίδας με On-Site SEO αλλά και για την προώθησή της με content marketing. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι να «μιλάνε» για την ιστοσελίδα μας, δηλαδή το πόσο δημοφιλής είναι η ιστοσελίδα μας. Πολλές μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν και βελτιώνουν την θέση ενός website ανάλογα με τα πόσα backlinks έχει από άλλα sites. Εδώ όμως χρειάζεται μεγάλη προσοχή, τα σωστά και ποιοτικά backlinks προς την ιστοσελίδα σας βοηθούν πολύ στην καλύτερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την δημιουργία και το χτίσιμο σωστών και ποιοτικών backlinks το 2015. Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή καθώς λάθη και παραπλανητικές πρακτικές μπορούν να οδηγήσουν σε αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

 

Κατάλογοι: είναι κατάλογοι στους οποίους μπορείτε να καταχωρήσετε την ιστοσελίδα σας δίνοντας μια περιγραφή της, το logo, η άλλες σχετικές πληροφορίες . Καλό είναι να μπει σε κατηγορία του καταλόγου σχετική με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας αλλά και οι καταχωρήσεις να γίνουν σε 4-5 γνωστούς καταλόγους καθώς και εδώ η υπερβολή θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα.

-Σχόλια σε Βlogs: Για να λειτουργήσει επιτυχώς αυτή η πρακτική θα πρέπει πρώτα να εντοπίζετε blogs τα οποία θα έχουν θεματολογία σχετική με εκείνη της ιστοσελίδας σας. Το κλειδί στο guest blogging είναι να τοποθετούμε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλουμε να επιτύχουμε υψηλή κατάταξη. Εαν όμως είναι συνεχώς τα ίδια και δεν διαφοροποιούνται καθόλου τότε υπάρχει κίνδυνος τιμωρίας απο τις μηχανές αναζήτησης.

-Profile links: Όταν γίνεστε μέλος σε ένα site συνήθως έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε και την ιστοσελίδα σας οπότε αξιοποιείτε αυτή την δυνατότητα.

-Περιεχόμενο: Ο πιο ενδεδειγμένος, σωστός αλλά και επίπονος τρόπος να αυξήσετε την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης. Το μοναδικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι αυτό που θα την απογειώσει και θα σας εμφανίζει στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης. Επίσης εάν το περιεχόμενο είναι ποιοτικό και ενδιαφέρον όσοι το εντοπίζουν είναι πιθανό να το χρησιμοποιήσουν ως αναφορά ή να το μοιραστούν στα social media.

-Δημιουργία web εργαλείων: Αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ή η υπηρεσία που προσφέρετε το επιτρέπει μπορείτε να δημιουργήσετε ένα widget που να βοηθά τους επισκέπτες στην καλύτερη διάδραση με το site σας. Προσθέτοντας κάποιος το widget στην ιστοσελίδα του αυτομάτως δημιουργείται ένα backlink προς την δική σας.

-Συνεντεύξεις: Μια συνέντευξη από κάποιον ειδικό στον κλάδο σας πάντα τραβά την προσοχή. Δημιουργήστε μια σελίδα με αυτή, επικοινωνήστε την και θα δείτε τα backlinks σας να αυξάνονται με φυσικό τρόπο.

Affiliate marketing: Με τη συμμετοχή σας σε κάποιο affiliate marketing network μπορείτε να αποκτήσετε σύντομα πολλά και αξιόπιστα links με κάποιο ανταποδοτική ενέργεια, είτε με ποσοστό ανά πώληση είτε με ποσό ανά ενέργεια.

 

Συμβουλές για ποιοτικά backlinks

  • Θα πρέπει τα backlinks να οδηγούν και σε εσωτερικές σελίδες του site σας.
  • Κάθε link θα πρέπει να έχει anchor text με μια πρόταση που να περιγράφει το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας
  • Τα link θα πρέπει να μην έχουν rel=»nofollow»

 

πηγή εικόνας: joethegoatfarmer.com

 

Advertisements

Ιδέες για δημιουργία content marketing

Το 2015 είναι η χρονιά που το μεγαλύτερο ρόλο στο internet marketing διαδραματίζει το content marketing ειδικά για μικρές επιχειρήσεις. Η δημιουργία χρήσιμου και καλού περιεχομένου είναι μια δύσκολη διαδικασία, ακόμα και επαγγελματίες δεν έχουν κάθε μέρα καλές ιδέες.  Σε αυτό το άρθρο, λοιπόν θα δούμε μερικές ιδέες και τρόπους για το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μοναδικό περιεχόμενο για να ενισχύσουμε το content marketing.

  • Αντιγραφή με τρόπο: διαλέξτε 10 άρθρα που αναφέρονται στο ίδιο θέμα από άλλα blogs και δημιουργείστε ένα νέο άρθρο ή μια συλλογή άρθρων
  • Ρωτήστε τους φίλους σας τι ενδιαφέροντα έχουν και πως αυτά θα μπορούσαν να συνδεθούν με την επιχείρησή σας.
  • Ρωτήστε τους αναγνώστες του blog σας τι ενδιαφέροντα έχουν.
  • Κάντε μια συνέντευξη, γράψτε μερικές ερωτήσεις, θα είναι πιο εύκολο να γράψετε ένα άρθρο.
  • Προσκαλέστε τους αναγνώστες σας να γράφουν άρθρα στο blog σας.
  • Γράψτε case studies.
  • Κάντε κριτική υπηρεσιών ή προϊόντων, με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσετε αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες σας.
  • Μοιραστείτε τις επιτυχίες και τις αποτυχίες σας και τον τρόπο με τον οποία διαχειριστήκατε διάφορες καταστάσεις.
  • Ανανεώστε ένα παλιό άρθρο: βρείτε παλιά άρθρα και συμπληρώστε το περιεχόμενό τους.
  • Γράψτε για κάτι το οποίο είναι πολύ δημοφιλές και προσπαθήστε να το συνδέσετε με την επιχείρησή σας.
  • Ψάξτε στο google trends να βρείτε τι είναι δημοφιλές και γράψτε για αυτό.
  • Τέλος και πιο σημαντικό: προσπαθήστε να έχετε ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σας, κάντε ότι σας ευχαριστεί, βγείτε έξω με φίλους, δείτε μια ταινία ή ένα θέατρο κάντε μια βόλτα!

Η διαδικασία της προώθησης της επιχείρησή σας με content marketing είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί αρκετή δουλειά, αλλά σε βάθος χρόνου τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν.

 

 

Τιμολογια με online εργαλεία σε PDF

Μετά την κατάργηση της θεώρησης των τιμολογίων μπορεί ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας να εκδίδει τιμολογια από τον υπολογιστή του. Η έκδοση του τιμολογίου μπορεί να γίνει είτε χρησιμοποιώντας κάποιον κειμενογράφο είτε με online εργαλεία. Σε αυτό το σύντομο άρθρο σας παρουσιάζουμε κάποιες δωρεάν online εφαρμογές με τις οποίες μπορείτε να εκδώσετε τιμολόγια και να τα αποστείλετε μέσω email στους πελάτες σας ή να τα εκτυπώσετε για τα φορολογικά σας βιβλία.

 

free-invoice-generator

slimvoice

invoiceto

 

 

Επεξεργασία εικόνας online εργαλεία

Σε αυτό το σύντομο άρθρο θα σας παρουσιάσουμε μερικά online εργαλεία επεξεργασίας εικόνων για να επεξεργάζεστε online τις εικόνες σας και να μπορείτε να τις χρησιμοποιείστε στο blog, την ιστοσελίδα ή τα social media.

Δείτε παρακάτω μερικά χρήσιμα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να γλυτώσετε κόπο και χρόνο.

Kraken Το Kraken θα σας βοηθήσει να εξισορροπήσετε την ποιότητα της εικόνας και το μέγεθος της, μειώνοντας το μέγεθος του αρχείου αλλά παράλληλα διατηρώντας την ποιότητα του.

Image Optimizer Με το συγκεκριμένο εργαλείο μπορείτε βελτιστοποιήσετε, να συμπιέσετε και να αλλάξετε το μέγεθος των φωτογραφιών σας, ώστε να πιο εύχρηστες για χρήση στο διαδίκτυο, επισύναψη σε mail και αποθήκευση στον σκληρό δίσκο.

Compressor Αποτελεί ένα χρήσιμο διαδικτυακό εργαλείο για τη συμπίεση εικόνων και φωτογραφιών, το οποίο διατηρεί παράλληλα την υψηλή ποιότητα του αρχικού αρχείου.

Και τέλος το αγαπημένο μας Pixlr

Επίσης να προσθέσουμε ακόμα μία λίστα με δέκα λογισμικά επεξεργασίας κάποια από τα οποία έχουν και online εφαρμογές για επεξεργασία εικόνας online.

 

01. Photoshop CC

02. Pixlr

03. Serif PhotoPlus X7

04. Aperture

05. Acorn

06. Photoshop Touch

07. GIMP

08. Photoshop Elements 13

09. Affinity Photo

10. DxO OpticsPro 10

 

Πηγή εικόνας: gapyear.com

 

 

Πως να βγάλω χρήματα online

Τα τελευταία χρόνια είναι πλέον εφικτό για πολλούς να κερδίζουν χρήματα online. Είναι πολύ πιο εύκολο από παλαιότερα να κερδίζει κάποιος ένα μικρό ή μεγάλο εισόδημα, αφού οι χρήστες έχουν αυξηθεί αλλά και εξοικειωθεί με την χρήση του διαδικτύου. Το να κερδίζει κάποιος ένα σημαντικό ποσό αξιοποιώντας το internet δεν είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία, αλλά είναι εφικτό αν ακολουθεί κάποια βασικά βήματα και μελετήσει διάφορους τρόπους που έχουν αναπτυχθεί. Το κέρδος στο internet προέρχεται από διαφήμιση ή πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στον τρόπο με τον οποίο κάποιος μπορεί να βγάλει χρήματα online μέσω διαφημίσεων στο internet.

Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να βγάλει κάποιος κέρδος στο internet είναι πολλοί, και μπορείτε να δείτε αρκετούς από αυτούς επιγραμματικά παρακάτω:

  1. Affiliate Markerting
  2. Πώληση προϊόντων
  3. Πώληση υπηρεσιών
  4. Μεταφράσεις Online
  5. Συμβουλευτική Online
  6. Paid To Click Sites
  7. Πώληση φωτογραφιών
  8. Shorten Links με λεφτά
  9. YouTube Διαφημίσεις
  10. Διαφημίσεις Google
  11. Διαγωνισμοί
  12. Ερωτηματολόγια επί πληρωμή
  13. Έρευνες επί πληρωμή

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω θα επικεντρωθούμε στο πως κάποιος μπορεί να κερδίσει χρήματα με online διαφήμιση και προώθηση.

Παλαιότερα βασική προϋπόθεση ήταν να έχει κάποιος ιστοσελίδα ή blog με πολύ μεγάλη κίνηση για να του αποφέρει κέρδη μέσω online διαφημίσεων. Πλέον όμως δεν είναι απαραίτητο, αλλά μπορεί να αξιοποιήσει άλλα μέσα όπως τα social media και το email marketing. Για να κερδίσει λοιπόν κάποιος χρήματα μέσω διαφημίσεων μπορεί να το πετύχει με διαφημίσεις που πληρώνουν με το κλικ ή με affiliate marketing.

Χρήματα online με adsense

Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει ο χρήστης να συντηρεί ιστοσελίδα ή blog έτσι ώστε να τοποθετηθούν οι διαφημίσεις. Η εφαρμογή google adsense είναι ο κυρίαρχος παίκτης στην online διαφήμιση CPC cost per click. Κάνοντας εγγραφή στην εφαρμογή adsense δηλώνουμε το website και αφού εγκριθεί από την google μπορούμε πλέον να τοποθετήσουμε διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις αυτές πληρώνουν με το κλικ και το κέρδος κυμαίνεται από 0.01 ευρώ και σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσει το 1 ευρώ για κάθε κλικ. Η adsense παρουσιάζει διαφημίσεις σχετικές με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας και σχετικά με τα ενδιαφέροντα του χρήστη που ψάχνει στο site μας. Για να υπάρξει ικανοποιητικό κέρδος με τις διαφημίσεις CPC θα πρέπει η ιστοσελίδα να έχει αρκετά μεγάλη κίνηση και οι διαφημίσεις να προβάλλονται σε σημεία που είναι ορατά από τους χρήστες. Στατιστικά τα περισσότερα κλικς προέρχονται από διαφημίσεις που προβάλλονται στο κέντρο της σελίδας ή κάτω από τον κύριο τίτλο. Εκτός όμως από την adsense υπάρχουν και άλλα δίκτυα όπως επίσης και πολλά ελληνικά.

Χρήματα online με affiliate marketing

Από την άλλη μεριά ένας διαφορετικός τρόπος να κερδίζει κάποιος χρήματα είναι το affiliate marketing. Αν η τεχνική του affiliate marketing αξιοποιηθεί κατάλληλα μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερα κέρδη από τις διαφημίσεις CPC. Με αυτό τον τρόπο δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχει κάποιος ιστοσελίδα. Ας δούμε όμως τι είναι: το affiliate marketing είναι ένας τύπος Performance based Marketing με σκοπό την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Ο Affiliate είναι ο διαφημιστής, ο οποίος προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες ενός Διαφημιζόμενου. Το Affiliate Marketing λειτουργεί ως εξής: Μια επιχείρηση (Διαφημιζόμενος) πληρώνει τους Affiliates για κάθε πελάτη ή επισκέπτη που οδηγούν στην ιστοσελίδα τους. Η πληρωμή μπορεί να είναι ένα ποσοστό προμήθειας από μια επιτυχημένη online πώληση (CPS), είτε ένα ποσό για μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως μια εγγραφή μέλους ή newsletter (CPL). Ο Affiliate προωθεί Διαφημιζόμενους χρησιμοποιώντας διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες ή μεθόδους marketing μέσω ιστοσελίδων, blog, social media και email marketing. Περισσότερες συμβουλές για το affiliate marketing μπορείτε να μάθετε από το affiliate network adsurf.

 

Τι είναι το Content Marketing και γιατί χρειάζεται;

content-marketing-infographicΟ όρος Content marketing συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και τον ακούμε συχνά το τελευταίο διάστημα. Είναι μια τεχνική marketing που αποσκοπεί στην δημιουργία σχετικού και ποιοτικού δωρεάν περιεχομένου, έτσι ώστε να προσελκύσει αλλά και να δεσμεύσει συγκεκριμένο κοινό με στόχο την μετατροπή των υποψήφιων χρηστών της ιστοσελίδας ή του e-shop σας σε πελάτες αλλά και των ήδη υπαρχουσών πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Ο στόχος του Content marketing δεν είναι η άμεση πώληση. Με την παροχή μοναδικού, ποιοτικού και δωρεάν περιεχομένου, δίνετε στους επισκέπτες της ιστοσελίδα σας την ευκαιρία να σας γνωρίσει και να σας εμπιστευθεί, να γίνει επαναλαμβανόμενος πελάτης – επισκέπτης σας.

Το Content marketing χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να γίνει επιτυχημένο, αλλά είναι απαραίτητο για πολλούς και σημαντικούς λόγους. Ένας σημαντικός λόγος είναι να κατακτήσετε θέσεις στις πρώτες σελίδες στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. google), δηλαδή να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να προσφέρετε ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο το οποίο να ανανεώνεται συχνά.

Μια βασική διαδικασία του Content marketing είναι η επιμέλεια κειμένων. Η επιμέλεια κειμένων γίνεται τόσο για τους επισκέπτες – πελάτες σας όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. Τι εννοούμε με τον όρο επιμέλεια κειμένων; Αν για παράδειγμα χρησιμοποιείτε ένα αδιάφορο τίτλο σκεφτείτε πόσο δύσκολα θα παρακινήσει έναν αναγνώστη να το επισκεφτεί για να το διαβάσει. Ή αν έχετε ένα κείμενο χωρίς να εστιάσετε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που να είναι δημοφιλή, σκεφτείτε πόσο δύσκολο θα είναι να βγείτε στις πρώτες σελίδες στις μηχανές αναζήτησης, αφού δεν θα γνωρίζουν ξεκάθαρα για τι ακριβώς μιλάτε.

Συμβουλές Content Marketing

– Μη διστάσετε να διορθώσετε ή να εξελίξετε παλαιότερο περιεχόμενο σας ώστε να του δώσετε μια επιπλέον ευκαιρία να ξαναδοκιμαστεί αυτή τη φορά πιο στοχευμένα.

– Το περιεχόμενό της ιστοσελίδας σας πρέπει να είναι χρήσιμο και να ανανεώνεται συχνά καθώς στατικές ιστοσελίδες με παλαιό περιεχόμενο σπάνια εμφανίζονται από τις μηχανές αναζήτησης στις πρώτες σελίδες. Φροντίστε τα γραφικά του site σας να κάνουν την παραμονή του επισκέπτη ευχάριστη.

– Φροντίστε οι τίτλοι των κατηγοριών να προκαλούν το χρήστη να διαβάσει περαιτέρω τις αναρτήσεις σας και το περιεχόμενο να είναι καλογραμμένο. Ένα κακογραμμένο κείμενο θα αναγκάσει τον επισκέπτη να φύγει και ίσος να μην επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα σας.

– Αυτό που θέλετε να προωθήσετε φροντίστε να γίνεται με έναν ιδιαίτερο ελκυστικό και ενδιαφέροντα τρόπο, κερδίστε την εμπιστοσύνη και δημιουργήστε ένα περιβάλλον έτσι ώστε να γίνετε απαραίτητος με αυτά που προσφέρετε.

Πηγή εικόνας: usabilitygeek.com

Πηγή εικόνας infographic: syndacast.com

Προώθηση ιστοσελίδων και e-shop

Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο άρθρο, η κατασκευή μια ιστοσελίδας χωρίς επισκέπτες δεν έχει νόημα εξ’αρχής όσο καλή και αν είναι. Μια αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο, είτε αυτή είναι μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα e-shop, θα πρέπει να εντάσσεται σε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό ο οποίος να περιλαμβάνει την κατασκευή σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης όπως και την προώθηση. Σήμερα που η ποσότητα της πληροφορίας στο διαδίκτυο είναι τόσο μεγάλη, είναι απίθανο οι πελάτες σας να θυμούνται το όνομα του site σας.

Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα προέρχεται από τρίτα μέρη και ένα πολύ μικρό ποσοστό είναι αυτό που άμεσα εισέρχεται πληκτρολογώντας το domain, εκτός βέβαια από ορισμένες εξαιρέσεις πολύ γνωστών ιστοτόπων.

Για την προσέλκυση «κατάλληλων» χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των πελατών και των πωλήσεων σας, είναι αναγκαίο να γίνει προώθηση της ιστοσελίδας. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει στον σχεδιασμό της, όλους του τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει αύξηση της επισκεψιμότητας είτε με διαφήμιση είτε με άλλες τεχνικές π.χ. search engine optimization.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον όρο «κατάλληλοι χρήστες» καθώς η στοχευμένη προώθηση σε συγκεκριμένο κοινό μπορεί να δημιουργήσει πολύ περισσότερους εν δυνάμει πελάτες. (Αναφέρθηκε παραπάνω η φράση κατάλληλοι χρήστες, και εδώ θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία καθώς η προώθηση θα πρέπει να είναι στοχευμένοι χρήστες που εν δυνάμει μπορεί να γίνουν πελάτες.) Πριν λοιπόν ξεκινήσουμε να προωθούμε την διαδικτυακή μας επιχείρηση θα πρέπει να γίνει μια μελέτη έτσι ώστε να καταλάβουμε ποιο ακριβώς είναι το κοινό μας:
  1. Ποιο είναι το είδος των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας;
  2. Σε ποιους απευθύνεται;
  3. Πως χρησιμοποιούν το διαδίκτυο οι πιθανοί πελάτες μας;
  4. Σε ποια ηλιακή ομάδα βρίσκονται;
  5. Έχει σημασία το φύλλο;

Αφού έχει ολοκληρωθεί η προμελέτη για το κοινό μας ανάλογα με το budget που υπάρχει διαθέσιμο μπορούμε πλέον να σχεδιάσουμε τον τρόπο ή τους τρόπους που θα γίνει η προώθηση.

Τρόποι προώθησης ιστοσελίδων

1. Διαφήμιση, η οποία περιλαμβάνει διάφορους τρόπους διαφήμισης και θα επικεντρωθούμε μόνο στους online.

α. Διαφήμιση PPC (Pay Per Click), κόστος ανα κλικ με το εργαλείο Google Adwrods. To κόστος της διαφήμισης με αυτόν τον τρόπο έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό των λέξεων κλειδιών στην συγκεκριμένη στόχευση και είναι πολύ αποδοτικό όσον αφορά συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

β. Διαφήμιση PPC (Pay Per Click), κόστος ανα κλικ με τις διαφημίσεις του Facebook. Η δημιουργία διαφήμισης στο facebook έχει τα δικά της πλεονεκτήματα αφού μπορούμε να στοχεύσουμε ενδιαφέροντα, συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, ηλικία και φύλλο.

γ. Διαφήμιση CPM (Cost Peri Mile), κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις σε κάποια ή κάποιες άλλες ιστοσελίδες.

δ. Διαφήμιση με κόστος ανά μήνα σε άλλες ιστοσελίδες.

2. Προώθηση με affiliate marketing, τα οφέλη με αυτή την τεχνική είναι πολλά και χωρίς κανένα οικονομικό ρίσκο αφού η πληρωμή γίνεται εκ του αποτελέσματος μόνο αν έρθουν πελάτες και πωλήσεις.

3. Τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση μιας διαδικτυακής επιχείρησης διαδραματίζουν τα social media, μερικά από τα οποία είναι το facebook, twitter, pinterest και googleplus. Σημαντικό είναι να δημιουργηθούν λογαριασμοί σε όλα κοινωνικά δίκτυα και να αξιοποιηθούν με έμμεσο τρόπο χρησιμοποιώντας content marketing.

4. Blogging και content marketing, απαραίτητη διαδικασία για να προσθέτετε ποιοτικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδας σας και να δημιουργείτε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους χρήστες ή τους πελάτες σας.

5. Προώθηση με τεχνικές βελτιστοποίησης της ιστοσελίδες – SEO , έτσι ώστε να εμφανίζεται σε καλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

6. E-mail marketing. Η αποτελεσματικότητα του αυξάνει όσο η λίστα των επαφών σας είναι στοχευμένη και το περιεχόμενο των email σας σχετικό και ενδιαφέρον για τους παραλήπτες.

7. Επίσης το video marketing είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει και να προβάλει ακόμα περισσότερο την φήμη της διαδικτυακής επιχείρησης.

SEO – Πως να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Ο όρος SEO είναι συντομογραφία του Search Engine Optimization, δηλαδή η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με διάφορες τεχνικές με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις σε συγκεκριμένες αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Έχει σημασία να τονίσουμε πως το SEO είναι πολύ σημαντικό για μια ιστοσελίδα γιατί χωρίς αυτό θα είναι αόρατη άρα κατ’ επέκταση δεν θα έχει επισκεψιμότητα όποτε δεν υπάρχει και λόγος δημιουργίας έξ αρχής.

Οι τεχνικές SEO χωρίζονται σε On-Site & Off-Site.

Το On-Site SEO στοχεύει στην βελτιστοποίηση σε επίπεδο περιεχομένου, σχεδίασης και δομής ενώ αντίθετα το Off-Site είναι ενέργειες που γίνονται εξωτερικά και αφορούν το χτίσιμο συνδέσμων από άλλες ιστοσελίδες, με λίγα λόγια κατά πόσο σημαντική και αξιόπιστη θεωρείται μια ιστοσελίδα από την μηχανή αναζήτησης.

Για να είναι τα αποτελέσματα της κατάταξης σταθερά και μακροπρόθεσμα καλό είναι να γίνει αξιολόγηση ώστε π.χ να σιγουρευτεί ότι η ιστοσελίδα δεν έχει τιμωρηθεί με Google Penalty ή αν η ιστοσελίδα παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα που να εμποδίζει να ανέβει και να παραμένει στην πρώτη σελίδα της π.χ. google και στην συνέχεια να γίνει η έρευνα αγοράς και η μελέτη λέξεων-κλειδιών.

Στην κορυφή των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης μας εμφανίζει τις ιστοσελίδες που έχουν μεγαλύτερη σαφήνεια ως προς την λέξη-κλειδί που έχει πληκτρολογηθεί στην αναζήτηση. Με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει, το SEO είναι απαραίτητο, θα πρέπει να γίνεται συνέχεια και σωστά για να βρίσκεται η ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

4 βασικά βήματα για να βελτιστοποιηθεί η ιστοσελίδα σας με On-Site SEO είναι:

  • Δημιουργήστε ένα σύντομο και περιγραφικό Title tag: με το Title tag θα βοηθήσετε τον χρήστη να εντοπίσει αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τον ενδιαφέρει με πολύ γρήγορο τρόπο. Ενώ ταυτόχρονα το tag αυτό χρησιμοποιείτε και από τις μηχανές αναζήτησης.
  • Δημιουργήστε ενα Meta Description: το Meta Description είναι μια σύντομη περιγραφή κάτω από το link ενός αποτελέσματος αναζήτησης. Είναι σημαντικό γιατί δίνει στο κοινό μια καλύτερη ιδέα για το περιεχόμενο της σελίδας σας.
  • Δημιουργήστε Header tags (Επικεφαλίδες, h1, h2, h3): οι Επικεφαλίδες καλό είναι να περιέχουν τις λέξεις κλειδιά.
  • Βελτιστοποίηστε τις εικόνες της σελίδας (alt tags): Δώστε αναλυτικές πληροφορίες για τις εικόνες που βρίσκονται στην σελίδα σας, έτσι ώστε να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να κατατάξουν τις εικόνες.

Διαφήμιση Ιστοσελίδας, Pay Per Click ή Affiliate Marketing;

Η κατασκευή και διατήρηση μιας ιστοσελίδας για μια επιχείρηση πριν από κάποια χρόνια ήταν μια ακριβή αλλά και πρωτότυπη διαδικασία που όμως έφερνε πελάτες και πωλήσεις. Σήμερα ολοένα και περισσότεροι επιχειρηματίες δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο και είναι πλέον αναγκαίο να έχει κάθε επιχείρηση τη θέση της στο διαδίκτυο αλλά και στα social media. Όσο όμως καλή και αν είναι μια ιστοσελίδα, για να αποδώσει και να αποκομίσει ο ιδιοκτήτης της τα μέγιστα οφέλη, θα πρέπει να «φτάσει» στους αναγνώστες – πελάτες. Αντίθετα με παλιότερα, σήμερα το πρόβλημα της επιτυχημένης διαφήμισης είναι εντονότερο και πρέπει η διαφήμιση ιστοσελίδας να είναι πιο συστηματική και πολύπλευρη.

Η διαφήμιση μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους οι οποίοι εντάσσονται σε δυο βασικές κατηγορίες: 1) Προπληρωμένη διαφήμιση, και 2) Διαφήμιση με πληρωμή εκ του αποτελέσματος.

Στην πρώτη κατηγορία περιλαμβάνεται η διαφήμιση Pay Per Click με το εργαλείο AdWords της google και οι διαφημίσεις στο Facebook. Αυτοί είναι οι δυο μεγάλοι και βασικοί παίχτες της online διαφήμισης. Επίσης μπορεί να γίνει άμεση διαφήμιση σε διάφορες ιστοσελίδες που προσφέρουν διαφημιστικό χώρο και η πληρωμή γίνεται: με τις εμφανίσεις, με τα κλικς ή με μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο προβολής.

Από την άλλη μεριά υπάρχει ένας εξίσου αποδοτικός τρόπος διαφήμισης και προώθησης χωρίς κανένα οικονομικό ρίσκο με πληρωμή εκ του αποτελέσματος. Το affiliate marketing έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και έχει αναδειχθεί ως ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείτε στο διαδίκτυο.

Καλωσήρθατε στο blog του netmotion

Καλωσήρθατε στο blog της netmotion. Σκοπός του blog είναι να αναπτύξουμε σταδιακά μια σταθερή βάση πληροφόρησης για το Web Development, Web Design και Internet Marketing. Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμο και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την ιστοσελίδα σας και την προώθησή της.