Διαφήμιση Ιστοσελίδας

18 Ορολογίες Google AdWords

1. Ad Rank
Είναι μια τιμή που χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της θέσης της διαφήμισής σου, σε σχέση με άλλες διαφημίσεις, και αν οι διαφημίσεις σου θα εμφανιστούν ή όχι στους χρήστες.

2. Ad extensions
Είναι μια λειτουργία που εμφανίζει επιπλέον πληροφορίες για την επιχείρησή σου μαζί με τη διαφήμιση, όπως διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, reviews ή περισσότερες links για το website σου.

3. Ad group
Είναι ένα group διαφημίσεων το οποίο μπορεί να περιέχει μία ή περισσότερες διαφημίσεις (ads), που στοχεύουν σε ένα κοινό σύνολο λέξεων-κλειδιών (keywords). Χρησιμοποίησε ad groups για να οργανώσεις τις διαφημίσεις σου με ένα κοινό θέμα.

4. Campaign
Είναι ένα σύνολο ad groups που μοιράζονται έναν προϋπολογισμό (budget), γεωγραφική στόχευση (location targeting) και άλλες ρυθμίσεις. Χρησιμοποίησε τα campaign ώστε να οργανώσεις τις κατηγορίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρεις.

 

5. Campaign Type
Αφορά την επιλογή ως προς το που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου. Η Google προσφέρει 5 επιλογές:

Search Network only, που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται μόνο στη SERP.
Display Network only, που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται στο δίκτυο συνεργατών της Google όπως είναι: websites, videos, YouTube, Blogger και άλλα
Search Network with Display Select, που σημαίνει ότι θα γίνει ένας συνδυασμός των υπόλοιπων δυο.
Video, που σημαίνει ότι οι video διαφημίσεις (video ads) σου θα εμφανίζονται στο YouTube και στο Google Display Network.
Universal app, που σημαίνει ότι μπορείς να προωθήσεις τα app σου διαφημίζοντας τα μέσω του Google Search, Google Play, YouTube και Google Display Network.
6. Clickthrough rate (CTR)
Είναι η αναλογία που δείχνει πόσο συχνά οι χρήστες που βλέπουν τη διαφήμισή σου, καταλήγουν στο να κάνουν κλικ. Το Clickthrough rate (CTR) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μετρηθεί η απόδοση των λέξεων-κλειδιών (keywords) και των διαφημίσεων (ads) σου.

7. Cost-per-Click (CPC)
Αφορά το ποσό που θα πληρώσεις για κάθε κλικ που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σου. Για τις καμπάνιες CPC όρισε ένα Maximum CPC.

8. Conversion
Είναι μια ενέργεια που μετριέται όταν κάποιος αλληλεπιδρά με μια διαφήμιση σου. Για παράδειγμα ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμισή σου και στη συνέχεια κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια την οποία έχεις από πριν ορίσει ως ενέργεια-στόχο, όπως μια αγορά ή μια κλήση στην επιχείρησή σου. Αυτές οι ενέργειες θεωρούνται Conversions.

9. Conversion Rate (CVR)
Είναι ο μέσος αριθμός Conversions ανα κλικ που δέχεται μια διαφήμιση σου. Παρουσιάζει δηλαδή την επίτευξη των στόχων που έχεις ορίσει σε συνάρτηση με τα κλικ που έλαβαν οι διαφημίσεις σου, με τη μορφή ποσοστού.

10. Daily budget
Είναι το ποσό που έχεις ορίσει για κάθε διαφημιστική καμπάνια (ad Campaign) με το οποίο καθορίζεις πόσα χρήματα, κατά μέσο όρο, θέλεις να δαπανήσεις κάθε μέρα.

11. Destination URL
Είναι η σελίδα προορισμού στην οποία κατευθύνει η διαφήμισή σου όταν ένας χρήστης κάνει κλικ. Το Destination URL δεν εμφανίζεται στις διαφημίσεις σου.

12. Display URL
Είναι η διεύθυνση της ιστοσελίδας (URL) που εμφανίζεται στη διαφήμισή σου.

13. Impressions
Αφορά το πόσο συχνά εμφανίζεται η διαφήμισή σου. Ένα impression υπολογίζεται κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμισή σου σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης ή σε ένα ιστότοπο που ανήκει στο Google Network.

14. Keywords
Οι λέξεις-κλειδιά είναι πολύ σημαντικές για τις διαφημίσεις. Ουσιαστικά αφορούν λέξεις ή φράσεις, που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου, και τις επιλέγεις για τις διαφημίσεις σου ώστε να βοηθήσεις να προσδιοριστεί που και πότε θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου.

15. Landing page
Είναι η σελίδα του website σου στην οποία θα οδηγηθούν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου.

16. Maximum CPC bid
Μπορείς να ορίσεις μια μέγιστη προσφορά Cost-per-Click (Maximum CPC bid) που ουσιαστικά σημαίνει ότι αυτό το ποσό είναι το μέγιστο που θέλεις να πληρώσεις σε περίπτωση που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

17. Negative Keywords
Ένας τύπος keyword (λέξης-κλειδιού) που εμποδίζει την ενεργοποίηση της διαφήμισης από μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση. Πρακτικά οι διαφημίσεις σου δεν εμφανίζονται σε οποιονδήποτε ψάχνει για αυτή τη φράση.

18. Quality Score
Είναι μια εκτίμηση της ποιότητας των διαφημίσεων (ads), των λέξεων-κλειδιών (keywords) και των σελίδων προορισμού σου (landing pages). Οι διαφημίσεις με καλύτερο Quality Score μπορούν να οδηγήσουν σε χαμηλότερο κόστος και καλύτερες θέσεις διαφημίσεων. Η κλίμακα του Quality Score είναι από 1 έως το 10.

 

Πηγή: https://adsolutions.xo.gr/blog/google-adwords-terms-infographic/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s