E-shops, Προώθηση Ιστοσελίδας

Γιατί δε κάνει πωλήσεις το e-shop μου;

10 λόγοι που το eshop σας δεν κάνει πωλήσεις:

giati de kanei poliseis to e-shop mou

    1. Υπάρχουν πάρα πολλά e-shop και ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος
    2. Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας δεν είναι μοναδικά ή δεν έχουν κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τιμή, στο κόστος αποστολής, στην συσκευασία, στην ποιότητα, στον σχεδιασμό ή διακριτά χαρακτηριστικά που τα διαφοροποιούν σημαντικά από τον ανταγωνισμό.
    3. Η επισκεψιμότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι πολύ σημαντική γιατί άμα θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, μπορείτε να το κάνετε βελτιώνοντας μόνο δύο μεταβλητές, την επισκεψιμότητα και το ποσοστό μετατροπής.
    4. Αυξήστε το ποσοστό μετατροπών, σύμφωνα με στατιστικές έρευνες στην Αμερικάνικη αγορά, το μέσο ποσοστό μετατροπής για το 2017 σε ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής είναι περίπου 3%.
    5. Έχετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, το μέσο ποστοστό εγκατάλειψης των ηλεκτρονικών καταστημάτων (bounce rate) στην τριετία 2015-2017 ήταν περίπου 33,9% με πτωτικές τάσεις. Ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης είναι να αλλάξετε server ή να αναβαθμίσετε το hosting σας τώρα και να πάτε σε κάποιο πακέτο VPS ή στον δικό σας server.
    6. Ακατάλληλη σελίδα προϊόντος, η σελίδα με το προϊόν σας είναι ίσως ο σημείο όπου ο υποψήφιος επισκέπτης θα πάρει την απόφαση αγοράς ή όχι. Έτσι θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε πολύ σωστά στημένες σελίδες προϊόντων.
    7. Τα δωρεάν μεταφορικά είναι σημαντικός λόγος για τον οποίο θα αγοράσει ή όχι κάποιος από το eshop σας και ειδικά στις περιπτώσεις όπου τα μεταφορικά είναι υψηλά ή το κόστος αντικαταβολής απαγορευτικό, μάλλον ο πελάτης θα το ξανασκεφτεί για το άμα θα αγοράσει από εσάς και ίσως τελευταία στιγμή να εγκαταλείψει το καλάθι αγορών.
    8. Έχετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών, η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών σε ένα eshop είναι άλλη μια μεγάλη μάστιγα που θα πρέπει να την καταπολεμήσετε εν τη γενέση της. Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι 69% και αυτό όπως το αντιλαμβάνεστε είναι αρκετά ανυσηχητικό για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
    9. Το brand σας είναι άγνωστο στον πολύ κόσμο. To brand name σας τόσο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος όσο και των προϊόντων που πουλάτε σε αυτό είναι παντελώς άγνωστα στο ευρύ κοινό. Έτσι είναι δύσκολο κάποιος να σας εμπιστευτεί και να γίνει πελάτης σας.
    10. Ακατάλληλα προϊόντα. Ένας τελευταίος λόγος που ίσως να μην πουλάει το eshop σας είναι ότι δεν έχετε τα κατάλληλα προϊόντα ή έχετε αυτά που δεν τα ζητάει η αγορά ή είναι no name και αμφιβόλου ποιότητας ή προέλευσης.

Αν έχετε προσπαθήσει επαλειμμένα να αυξήσετε τις πωλήσεις από το eshop σας στο παρελθόν χωρίς κάποιο αποτέλεσμα, θα πρέπει να ζητήσετε τη γνώμη των ειδικών.

 

Πηγή: https://paramarketing.gr/giati-den-poulaei-eshop-mou/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s