Προώθηση ιστοσελίδων και e-shop

Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο άρθρο, η κατασκευή μια ιστοσελίδας χωρίς επισκέπτες δεν έχει νόημα εξ’αρχής όσο καλή και αν είναι. Μια αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο, είτε αυτή είναι μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα e-shop, θα πρέπει να εντάσσεται σε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό ο οποίος να περιλαμβάνει την κατασκευή σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης όπως και την προώθηση. Σήμερα που η ποσότητα της πληροφορίας στο διαδίκτυο είναι τόσο μεγάλη, είναι απίθανο οι πελάτες σας να θυμούνται το όνομα του site σας.

Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα προέρχεται από τρίτα μέρη και ένα πολύ μικρό ποσοστό είναι αυτό που άμεσα εισέρχεται πληκτρολογώντας το domain, εκτός βέβαια από ορισμένες εξαιρέσεις πολύ γνωστών ιστοτόπων.

Για την προσέλκυση «κατάλληλων» χρηστών, με αποτέλεσμα την αύξηση των πελατών και των πωλήσεων σας, είναι αναγκαίο να γίνει προώθηση της ιστοσελίδας. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει στον σχεδιασμό της, όλους του τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει αύξηση της επισκεψιμότητας είτε με διαφήμιση είτε με άλλες τεχνικές π.χ. search engine optimization.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον όρο «κατάλληλοι χρήστες» καθώς η στοχευμένη προώθηση σε συγκεκριμένο κοινό μπορεί να δημιουργήσει πολύ περισσότερους εν δυνάμει πελάτες. (Αναφέρθηκε παραπάνω η φράση κατάλληλοι χρήστες, και εδώ θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία καθώς η προώθηση θα πρέπει να είναι στοχευμένοι χρήστες που εν δυνάμει μπορεί να γίνουν πελάτες.) Πριν λοιπόν ξεκινήσουμε να προωθούμε την διαδικτυακή μας επιχείρηση θα πρέπει να γίνει μια μελέτη έτσι ώστε να καταλάβουμε ποιο ακριβώς είναι το κοινό μας:
  1. Ποιο είναι το είδος των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας;
  2. Σε ποιους απευθύνεται;
  3. Πως χρησιμοποιούν το διαδίκτυο οι πιθανοί πελάτες μας;
  4. Σε ποια ηλιακή ομάδα βρίσκονται;
  5. Έχει σημασία το φύλλο;

Αφού έχει ολοκληρωθεί η προμελέτη για το κοινό μας ανάλογα με το budget που υπάρχει διαθέσιμο μπορούμε πλέον να σχεδιάσουμε τον τρόπο ή τους τρόπους που θα γίνει η προώθηση.

Τρόποι προώθησης ιστοσελίδων

1. Διαφήμιση, η οποία περιλαμβάνει διάφορους τρόπους διαφήμισης και θα επικεντρωθούμε μόνο στους online.

α. Διαφήμιση PPC (Pay Per Click), κόστος ανα κλικ με το εργαλείο Google Adwrods. To κόστος της διαφήμισης με αυτόν τον τρόπο έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό των λέξεων κλειδιών στην συγκεκριμένη στόχευση και είναι πολύ αποδοτικό όσον αφορά συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

β. Διαφήμιση PPC (Pay Per Click), κόστος ανα κλικ με τις διαφημίσεις του Facebook. Η δημιουργία διαφήμισης στο facebook έχει τα δικά της πλεονεκτήματα αφού μπορούμε να στοχεύσουμε ενδιαφέροντα, συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, ηλικία και φύλλο.

γ. Διαφήμιση CPM (Cost Peri Mile), κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις σε κάποια ή κάποιες άλλες ιστοσελίδες.

δ. Διαφήμιση με κόστος ανά μήνα σε άλλες ιστοσελίδες.

2. Προώθηση με affiliate marketing, τα οφέλη με αυτή την τεχνική είναι πολλά και χωρίς κανένα οικονομικό ρίσκο αφού η πληρωμή γίνεται εκ του αποτελέσματος μόνο αν έρθουν πελάτες και πωλήσεις.

3. Τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση μιας διαδικτυακής επιχείρησης διαδραματίζουν τα social media, μερικά από τα οποία είναι το facebook, twitter, pinterest και googleplus. Σημαντικό είναι να δημιουργηθούν λογαριασμοί σε όλα κοινωνικά δίκτυα και να αξιοποιηθούν με έμμεσο τρόπο χρησιμοποιώντας content marketing.

4. Blogging και content marketing, απαραίτητη διαδικασία για να προσθέτετε ποιοτικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδας σας και να δημιουργείτε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους χρήστες ή τους πελάτες σας.

5. Προώθηση με τεχνικές βελτιστοποίησης της ιστοσελίδες – SEO , έτσι ώστε να εμφανίζεται σε καλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

6. E-mail marketing. Η αποτελεσματικότητα του αυξάνει όσο η λίστα των επαφών σας είναι στοχευμένη και το περιεχόμενο των email σας σχετικό και ενδιαφέρον για τους παραλήπτες.

7. Επίσης το video marketing είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει και να προβάλει ακόμα περισσότερο την φήμη της διαδικτυακής επιχείρησης.

Advertisements